Le priorità

L’ano scorso, de sti tempi,co la Giunta ben schierà,l’avea in conferensa stampaannuncià le priorità:“Sarà l’anno del traforo!,di filobùs e sicuressa!,d’Arsenal, Castelsampiero,funicolare!... che belessa!”.’Dèsso, proprio de sti giornide bilanci e consuntivi,ai giornài i g’ha ’nunciàdotutti i novi preventivi!,e i ha messo in bela mostratutto quelo che i farà,annunciando in grande pompaquale i è le priorità:“Sarà l’anno del traforo!,di filobùs e sicuressa!,d’Arsenal, Castelsampiero,funicolare!... che belessa!”Nel sentir sti gran proclami,dopo un anno sempre i stessi,mai nessun che ghe domanda:“Ma... ne ciàpelo par fessi?!”No: i giornài sensa commentii trascrive el so discorso,e i le lassa indisturbatia contàr quela de l’orso!Solo el poro cittadinoel se sente buzarà, tratà come un deficiente,’bindelàdo e imbidonà...e, vagando coi pensieriin serca de consolassion,el pol ’almanco rifugiarsein sta sola conclusion:“Tasi che fòrsi in sto anono m’è mìa cressù l’età...pararìa, da sti discorsi,che no’l fusse mai passà!”